| Меню сайту |
|
 |
| Категорії розділу |
|
 |
| Наше опитування |
|
 |
| Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
 |
|
У категорії матеріалів: 74 Показано матеріалів: 51-60 |
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 » |
Сортувати за:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Коли дитина протягом уроку дивиться у підручник, пише в зошиті, її очі втомлюються. Систематичне втомлення очей під час занять дитини на уроках може стати причиною погіршення зору.
Фізкультхвилинка має стати обов’язковим елементом кожного уроку в початковій школі. Необхідно також включати в комплекс вправи для відпочинку очей, дихальні вправи, вправи на координацію рухів.
Дана музична фізкультхвилинка зніме напругу з органів зору і слуху. |

Підборка інформаціино-пізнавального матеріалу на допомогу вчителю для проведення уроків природознавства за темою «Материки». Мультимедійний супровід уроку в 3-х частинах. |

Урок засвоєння нових знань за біоадекватною методикою познайомить з новою частиною мови прислівником, поглибить знання про загальне значення цієї частини мови, морфологічні ознаки та синтаксичну роль. |

Комбінований урок за біоадекватною методикою. "Додавання чисел. Назва чисел при додаванні (доданок, сума). Складання виразів на додавання за числовим відрізком". |

Цей захід допоможе розширити й поглибити знання учнів про значення матері в житті людини; допоможе виховати в них повагу та любов до матері, турботливе ставлення до неї. |

На уроці, враховуючи вікові особливості першокласників, використовуються сучасні технології: ігрові, особистісно – орієнтовані, навчання у співробітництві. Поряд із фронтальними та індивідуальними формами роботи учні залучаються до колективної діяльності. Види робіт над текстом та мовними засобами націлені на розвиток психологічних процесів: пам'яті, уяви, мислення, ключових компетентностей. Презентація до уроку робить його цікавим, змістовним, допомагає розвивати творчі здібності та уяву дітей. |

Цей урок допоможе вчителю урiзноманiтнити методи роботи, відійти від шаблонів, навчити учнів дiяти творчо i самостійно, враховуючи iндивiдуальнi особливості учнів, їхнi інтереси. |

Природознавство. Без води немає життя. Три стани води. Властивості води – рідини.
Розвиток зв’язного мовлення. Написання статті в газету, журнал.
|

На уроці багато уваги приділено становленню і розвитку якостей дитини – читача, здатної до самостійної читацької діяльності та спрямовані на її мовленнєвий, літературний та інтелектуальний розвиток. Різноманітні види робіт сприяють розвитку пам'яті, уваги, мислення і впливають на формування ключових компетентностей. Дібраний додатковий матеріал допомагає розвитку пізнавальних інтересів, мотивує до вивчення матеріалу. Для досягнення поставленої мети використовується презентація. |

Метою даного уроку є ознайомлення учнів з витинанками як видом мистецтва; закріпити вміння різати папір ножицями по прямих і кривих лініях; вчити дітей передавати характерні особливості зображуваних об'єктів; розвивати вміння працювати з ножицями, спостережливість, уяву, фантазію; виховувати акуратність, естетичний смак.
Поєднання навчальної роботи з розумовим вихованням формує в учнів науковий світогляд, розвиток пізнавальних і творчих здібностей. Використано активні форми роботи, які стимулюють пізнавальну активність і самостійність учнів. Вправи відповідають віковим особливостям другокласників. |
|
|
| Вхід на сайт |
|
 |
| Пошук |
|
 |

|