Розробка уроку, який проводиться в ігровій формі з використанням новітніх технологій, на заявлену тему, мета якого - формувати поняття про людину як живий організм та про тіло людини як єдиний організм, у якому всі органи залежать один від одного; дати знання про властивості шкіри як органа, розкрити її значення для людини; розвивати уміння спостерігати; виховувати санітарно-гігієнічні навички догляду за шкірою, бажання загартовувати свій організм.
На уроці запланована робота з презентацією, кросвордом, мультимедійними засобами, схемами, таблицями, мікроскопом, лупою.
Цей урок вам допоможе ознайомити учнів з артикуляцією звука [ е], буквою Е, дасть можливість розширити словниковий запас, вміння здійснювати звукові та звуко -буквенні зіставлення в словах , виховати любов до прекрасного , бажання бути здоровим.
Інноваційний урок з основ здоров’я у 2 класі, згідно нової програми, за біоадекватною технологією. Урок орієнтовано на розвиток цілісного мислення учнів., легке і надійне засвоєння матеріалу. До уроку додається мультимедійний супровід, картки із завданнями, анкета.
Урок математики у 1 класі, складений відповідно до вимог нової навчальної програми, за підручником М. В. Богдановича. Урок-казка не залишить байдужими учнів. До уроку додається презентація.
Інноваційний урок з курсу «Я у світі» у 3 класі, згідно нової програми, за біоадекватною технологією. Урок орієнтовано на розвиток цілісного мислення учнів., легке і надійне засвоєння матеріалу. До уроку додається мультимедійний супровід, завдання для тесту.
Коли дитина протягом уроку дивиться у підручник, пише в зошиті, її очі втомлюються. Систематичне втомлення очей під час занять дитини на уроках може стати причиною погіршення зору.
Фізкультхвилинка має стати обов’язковим елементом кожного уроку в початковій школі.Необхідно також включати в комплекс вправи для відпочинку очей, дихальні вправи, вправи на координацію рухів.
Дана музична фізкультхвилинка зніме напругу з органів зору і слуху.