На уроці, враховуючи вікові особливості другокласників, використано сучасні освітні технології: інтерактивні, проблемного навчання, розвитку критичного мислення, ігрові, навчання у співробітництві, особистісно-орієнтовані.
Види робіт на уроках сприяють розвитку психічних процесів: пам’яті, уяви, уваги, мислення і впливають на формування ключових компетентностей школярів. Таким чином,під час уроку доцільно використовувати вищезазначені форми, методи та прийоми роботи, які зацікавлять учнів, сприятимуть всебічному розвитку особистості та підвищенню пізнавальних інтересів.
Метою даного уроку є удосконалювати вміння учнів розпізнавати іменники за питаннями хто? що?, поглиблювати знання учнів про слова — назви предметів; розвивати вміння ставити запитання до слів, послідовно викладати свої думки, висловлювати свої почуття, створювати образони до прослуханого, розвивати уміння порівнювати, збагачувати словниковий запас учнів, виховувати любов до природи та товариські стосунки під час роботи в парах, взаємоповагу. Важливим місцем у змісті уроку є цілеспрямована робота над пізнавальними запитаннями і завданнями, які виникають під час створення проблемних ситуацій.
Цей урок вам допоможе ознайомити учнів з буквою «ес», її звуковим значенням, правильною артикуляцією, сформує вміння виконувати синтетичні та аналітичні дії зі звуками; вдосконалить навички звукового аналізу слів. Додається мультимедійний супровід уроку.
Мультимедійний супровід уроку з ровтитку зв'язного мовлення у 2 класі за темою "Говоримо - слухаємо, читаємо - пишемо". Складання оповідання за серією малюнків. Відновлення деформованиго тексту". Урок дасть можливість узагальнити знання учнів по темі "Текст. Будова тексту", розширити словниковий запас по темі "Собака - друг і помічник людини"